همایش سالانه شرکت خدمات اول مخابرات ( اردیبهشت 98 )

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در دیدار با مدیران مناطق شرکت خدمات اول مخابرات با اشاره به لزوم تکریم کارکنان، شایسته سالاری و توجه به نیروهای متخصص اظهار داشت: تمام فعالیت های شرکت خدمات اول مخابرات ، به ویژه در حوزه منابع انسانی میتواند الگوی سایر شرکت ها در سراسر کشور باشد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در دیدار با مدیران مناطق شرکت خدمات اول مخابرات با اشاره به لزوم تکریم کارکنان، شایسته سالاری و توجه به نیروهای متخصص اظهار داشت: تمام فعالیت های شرکت خدمات اول مخابرات ، به ویژه در حوزه منابع انسانی میتواند الگوی سایر شرکت ها در سراسر کشور باشد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری در این دیدار که امروز پنج شنبه 12 اردبیهشت ماه 1398 با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت خدمات اول مخابرات، مهندس محمدرضا بیدخام، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران و تمام مدیران مناطق شرکت خدمات اول مخابرات برگزار شد، با اشاره به سابقه و اهمیت فعالیت های این شرکت خاطرنشان ساخت: مدیران منطقه خدمات اول مخابرات در سراسر کشور باید نقش بهتر و افزون تری در فعال سازی استعدادها، شایسته سالاری و استفاده از پتانسیل ارزشمند پرسنل شرکت خدمات اول مخابرات داشته باشند.

وی با اشاره به لزوم تحقق وحدت و یکپارچگی در فعالیت های شرکت خدمات اول مخابرات در سراسر کشور و ایجاد فرماندهی واحد افزود: استفاده از نیروهای متخصص و کیفی در راس امور، توجه بیش از پیش به تمام کارکنان، و توسعه عملیات فنی و خدماتی خدمات اول مخابرات ، مهم ترین انتظار مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران از این مجموعه است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اضافه کرد: توجه به نیروهای فنی و متخصص شرکت خدمات اول مخابرات و ارتقای این نیروها، می تواند مجموعه مخابرات را در ارائه خدمات با کیفیت و افزایش سرویس دهی به بیرون از مجموعه موفق تر سازد.

وی با بیان مصداق های این توجه افزود: کارکنان شرکت خدمات اول مخابرات با توجه به تخصص های گسترده خود به خصوص در حوزه فنی، تجاری و عملیات شبکه می توانند کیفیت خدمات شرکت مخابرات ایران را به صورت قابل توجهی افزایش دهند.

مهندس سیدمجید صدری اعلام کرد: شرکت خدمات اول مخابرات باید در جهت تکریم کارکنان خود هر روز گام های بهتری را طی کند و توجه به دغدغه ها و حفظ شان و کرامت کارکنان، مهم ترین پیشران توسعه این شرکت و مجموعه مخابرات در سراسر کشور است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: حذف پیمانکاران محلی در دستور کار مخابرات نیست و این شرکت تمایل دارد تا بر طبق مقررات و ضوابط از ظرفیت های این پیمانکاران طبق قانون استفاده کرده و در توسعه بازار ارتباطات و مخابرات و خدمت رسانی به هموطنان در جای جای کشور کوشا باشد.


به منظور آگهی از آخرین اخبار و اطلاعات سایت می توانید در خبرنامه ما عضو شوید.


نظرات، پيشنهادات و انتقادات ارزشمند شما کاربران گرامی در هر بخش از فعاليت های شرکت پیشگامان خدمات اول مخابرات ٬ما را در شناسایی نقاط قوت و ضعف خدمات یاری خواهد رساند.


شرکت خدمات اول مخابرات را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.