آموزش

هدف واحد آموزش ، ایجاد سیستمی جهت بالا بردن توانایی های فردی و گروهی کلیه کارکنان شرکت خدمات اول مخابرات ، به روز نگهداشتن دانش فنی ، ارتقاء توانایی کارکنان در استفاده از فنون جدید بهبود بهره وری و بهبود خدمات ، ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات ، آشنایی کارکنان با دستورالعمل ها و روشهای اجرایی و بکارگیری عملی آموزش ها بر اساس استاندارد iso9001:2008 و نظامنامه کیفیت QM01-xx می باشد.

یکی ازموثر ترین و مهمترین منابع سازمان نیروی انسانی می باشد که اگر تربیت شده و توانا باشد می تواند سازمان را پویا ومنابع متنوع و فراوانی را برای سازمان خود فراهم نماید.با نگرش به این فرضیه که افراد اطلاعات و مهارتهایی که در دوره تحصیلات رسمی خود آموخته اند لزوماً نمی توانند تا پایان دوره خدمت کارآمد و اثربخش باشند بنابراین راهکار اصلی برای کارآمدی و اثربخشی، «آموزش منابع انسانی» است رسيدن به اهداف سازمان بستگي به توانايي كاركنان در انجام وظايف محوله و انطباق با محيط متغير دارد. اجراي آموزش و بهسازي نيروي انساني سبب مي‌شود تا افراد بتوانند متناسب با تغييرات سازماني و محيط، بطور مؤثر فعاليتهايشان را ادامه داده و بركارايي خود بيفزايند. بنابراين آموزش و بهسازي، كوشش مداوم و برنامه‌ريزي شده به وسيله مديريت براي بهبود سطوح شايستگي كاركنان و عملكرد سازماني است.

شرکت خدمات اول مخابرات با درک این ضرورت، دوره های آموزشی خود را در دو قالب الزامی و اختیاری ارائه می‌نماید. دوره‌های آموزشی الزامی ، دوره‌هایی هستند که در چارچوب نظام رتبه‌بندی پرسنل، صاحب امتیاز می‌باشند. هدف از ارائه دوره‌های آموزشی اختیاری نیز ارتقای سطح دانش تخصصی و عمومی کارکنان می‌باشد.

ارائه برنامه‌های اصولی و راهبردی آموزشی، بهره‌گیری از دانش اساتید برجسته حوزه‌های مختلف ، استفاده از امکانات آموزشی برتر، ارائه گواهینامه‌های علمی و شغلی معتبر و الزام آور از جمله ویژگی‌های دوره‌های آموزشی کاربردی خدمات اول به حساب می‌آید.


به منظور آگهی از آخرین اخبار و اطلاعات سایت می توانید در خبرنامه ما عضو شوید.


نظرات، پيشنهادات و انتقادات ارزشمند شما کاربران گرامی در هر بخش از فعاليت های شرکت پیشگامان خدمات اول مخابرات ٬ما را در شناسایی نقاط قوت و ضعف خدمات یاری خواهد رساند.


شرکت خدمات اول مخابرات را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.