1. مشتری محوری با اتکا بر عرضه بهترین شیوه های خدمات دهی بر اساس نیاز سنجی مشتریان .
2. گسترش خدمات نوآورانه ، بهبود روش ها و ارتقای میزان رضایت مشتریان بر اساس ابتکار ، خلاقیت و استمرار تلاش ها ی سازمانی .
3. مسئولیت پذیری و پایبندی به تعهدات شایسته سالاری در سازمان .
4. اشاعه تفکر توسعه به هنگام ، همه جانبه و منسجم در سازمان .
5. بکارگیری تئوری های نوین مدیریت و تمرکز بر کارایی جمعی در سازمان.
6. اقدام وراهبری سازمان بر اساس برنامه های استراتژیک مصوب .
7. دانش محوری یادگیری و پویایی سازمانی برای رشد جایگاه سازمان در جامعه بر اساس دانش افزایی جامع .
به منظور آگهی از آخرین اخبار و اطلاعات سایت می توانید در خبرنامه ما عضو شوید.
نظرات، پيشنهادات و انتقادات ارزشمند شما کاربران گرامی در هر بخش از فعاليت های شرکت پیشگامان خدمات اول مخابرات ٬ما را در شناسایی نقاط قوت و ضعف خدمات یاری خواهد رساند.